FEW. accessoires | Ons Verhaal
Ons Verhaal

BRAND PROFILE

Het Nederlandse accessoiremerk FEW. accessoires staat bekend om haar kwalitatieve, elegante en tijdloze maar tegelijkertijd ook trendy accessoires met als doel dat iedere vrouw, ongeacht leeftijd of achtergrond, haar eigen stijl kan uitdragen. De naam FEW. accessoires was daarom voor ons vanzelfsprekend. FEW staat voor ‘’for every woman’’, wat past bij onze merkfilosofie. FEW. accessoires creëert toegankelijke, kwalitatieve accessoires met tegelijkertijd een luxe look&feel die een aanvulling zijn op de garderobe van de moderne vrouw.

INTRODUCING FEW. ACCESSOIRES

FEW. accessoires is in 2019 opgericht met als filosofie om accessoires te creëren die ook gedragen kunnen worden als fashion item. We willen vrouwen inspireren hun eigen stijl uit te dragen en daarmee authentiek en stijlvol voor de dag te komen. Met onze accessoires creëer je binnen een handomdraai de perfecte touch-up voor jouw outfit.

Inmiddels zijn onze accessoires wereldwijd verkrijgbaar via onze webshop en daarnaast ook te verkrijgen op toonaangevende platformen zoals bol.com en Amazon en zijn we daarnaast actief op diverse social media kanalen zoals Instagram, Facebook en TikTok, waar we onze klanten inspireren om het beste uit zichzelf te halen. We dromen groot maar houden oog voor detail in alles wat we doen. Met ons gedreven team werken we dagelijks aan het verbeteren van onze service en het bedenken en ontwerpen van nieuwe collecties, zodat jij het beste van jezelf kunt laten zien.

BRAND VALUES

INNOVEREN
Doordat we al onze accessoires zelf designen en produceren kunnen we gemakkelijk inspelen op de wensen en behoeften van onze klanten in een wereld die continu in ontwikkeling is. We zijn een vooruitstrevend merk dat trends en ontwikkelingen nauwlettend volgt om een zo interessant mogelijk assortiment te creëren voor onze klanten.

KWALITEIT
Kwaliteit staat bij ons altijd voorop in alles wat we doen. Door een nauwe samenwerking met onze productiepartners en het continu evalueren van ons assortiment en onze dienstverlening, streven we ernaar een zo optimaal mogelijke klantbeleving te creëren voor jou.

DUURZAAMHEID
We zijn ons bewust van onze bijdrage aan onze omgeving en streven ernaar om hier op een zo goed mogelijke manier op in te spelen en altijd te zoeken naar duurzame oplossingen binnen ons productieproces, maar ook binnen onze bedrijfsvoering.

DETAILS
Details zijn voor ons als merk erg belangrijk, bij een kwalitatief goed product hoort een goede afwerking met mooie details. Bij alles wat we doen hebben we veel aandacht voor details.

TOEGANKELIJK ZIJN
Als merk willen we toegankelijk en laagdrempelig zijn. Elke vrouw is uniek en authentiek op haar eigen manier, ongeacht leeftijd en achtergrond. We willen een inspiratiebron zijn voor iedere vrouw om haar eigen stijl te ontwikkelen en deze uit te dragen als onderdeel van haar identiteit. Om deze reden streven we ernaar om een zo goed mogelijke prijs/kwaliteit verhouding te waarborgen binnen ons assortiment.


BRAND PROFILE

Het Nederlandse accessoiremerk FEW. accessoires staat bekend om haar kwalitatieve, elegante en tijdloze maar tegelijkertijd ook trendy accessoires met als doel dat iedere vrouw, ongeacht leeftijd of achtergrond, haar eigen stijl kan uitdragen. De naam FEW. accessoires was daarom voor ons vanzelfsprekend. FEW staat voor ‘’for every woman’’, wat past bij onze merkfilosofie. FEW. accessoires creëert toegankelijke, kwalitatieve accessoires met tegelijkertijd een luxe look&feel die een aanvulling zijn op de garderobe van de moderne vrouw.

INTRODUCING FEW. ACCESSOIRES

FEW. accessoires is in 2019 opgericht met als filosofie om accessoires te creëeren die ook gedragen kunnen worden als fashion item. We willen vrouwen inspireren hun eigen stijl uit te dragen en daarmee authentiek en stijlvol voor de dag te komen. Met onze accessoires creëer je binnen een handomdraai de perfecte touch-up voor jouw outfit.

Inmiddels zijn onze accessoires wereldwijd verkrijgbaar via onze webshop en daarnaast ook te verkrijgen op toonaangevende platformen zoals bol.com en Amazon en zijn we daarnaast actief op diverse social media kanalen zoals Instagram, Facebook en TikTok, waar we onze klanten inspireren om het beste uit zichzelf te halen. We dromen groot maar houden oog voor detail in alles wat we doen. Met ons gedreven team werken we dagelijks aan het verbeteren van onze service en het bedenken en ontwerpen van nieuwe collecties, zodat jij het beste van jezelf kunt laten zien.

BRAND VALUES

INNOVEREN
Doordat we al onze accessoires zelf designen en produceren kunnen we gemakkelijk inspelen op de wensen en behoeften van onze klanten in een wereld die continu in ontwikkeling is. We zijn een vooruitstrevend merk dat trends en ontwikkelingen nauwlettend volgt om een zo interessant mogelijk assortiment te creëeren voor onze klanten.

KWALITEIT
Kwaliteit staat bij ons altijd voorop in alles wat we doen. Door een nauwe samenwerking met onze productiepartners en het continu evalueren van ons assortiment en onze dienstverlening, streven we ernaar een zo optimaal mogelijke klantbeleving te creëeren voor jou.

DUURZAAMHEID
We zijn ons bewust van onze bijdrage aan onze omgeving en streven ernaar om hier op een zo goed mogelijke manier op in te spelen en altijd te zoeken naar duurzame oplossingen binnen ons productieproces, maar ook binnen onze bedrijfsvoering.

DETAILS
Details zijn voor ons als merk erg belangrijk, bij een kwalitatief goed product hoort een goede afwerking met mooie details. Bij alles wat we doen hebben we veel aandacht voor details.

TOEGANKELIJK ZIJN
Als merk willen we toegankelijk en laagdrempelig zijn. Elke vrouw is uniek en authentiek op haar eigen manier, ongeacht leeftijd en achtergrond. We willen een inspiratiebron zijn voor iedere vrouw om haar eigen stijl te ontwikkelen en deze uit te dragen als onderdeel van haar identiteit. Om deze reden streven we ernaar om een zo goed mogelijke prijs/kwaliteit verhouding te waarborgen binnen ons assortiment.