FEW. accessoires | Veelgestelde Vragen - Contact
Veelgestelde vragen
    Mijn bestelling is nog niet verwerkt in het systeem. Wat moet ik nu doen?
    Wanneer je je bestelling retour hebt gestuurd, duurt het maximaal 14 werkdagen voordat we je retour hebben verwerkt. Zodra je retour bij ons is verwerkt, ontvang je een bevestiging per e-mail. Mocht je na 14 werkdagen nog geen bevestiging per e-mail hebben ontvangen, dan raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.
    Ik heb een klacht over mijn item. Wat moet ik nu doen?
    Heb je een klacht over je item of over onze service? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We denken graag mee over een passende oplossing!
    Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik nu doen?
    Wanneer je order incompleet is geleverd, neem dan binnen 24 uur na de bezorging contact op met onze klantenservice. Onze contactgegevens kunt u vinden op www.few-accessoires.nl/contact/?lang=nl.
    Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik nu doen?
    Wij onderwerpen elk individueel product aan een uitgebreide kwaliteitscontrole alvorens deze te verzenden. Om er zeker van te zijn dat jouw item veilig aankomt, hebben wij op verschillende plekken op onze producten een beschermlaag toegevoegd. Voordat je jouw item in gebruik neemt, moeten de stickers en/of de sealing worden verwijderd.

    Mocht je item na het volgen van bovenstaande stappen toch niet naar behoren werken of beschadigd zijn, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@few-accessoires.nl.

Kun je je vraag hier niet vinden? Neem gerust contact met ons op via klantenservice@few-accessoires.nl, of bel ons op het nummer (+31) 0416-53 78 72. We helpen je graag.